Kącik Bibliotekarza

Regulamin dowożenia

SOWA

Efektywna edukacja!
- czyli  wsparcie rozwoju kompetencji kluczowych uczniów/uczennic z  trzech szkół podstawowych  Gminie Jaworzyna Śląska

więcej informacji

Programy i projekty
Archiwum stron

Nastała wiosna i czas wycieczek, wszystkie 4 klasy wyruszyły więc 7 maja 2018 r na wycieczkę do Karpacza. Autokary wyjechały spod szkoły o godzinie 8:30 rano. Po 1,5 godzinie dojechaliśmy na miejsce. Już na początku wszyscy zmęczyliśmy się wchodzeniem do schroniska i myśląc, że to już koniec, dowiedzieliśmy się , iż czeka nas jeszcze zdobycie góry Sokolik- ponad 600 m. n.p.m. Uczniowie bardzo dzielnie wspinali się na szczyt góry, gdzie czekała na nich atrakcja- wejście na punkt widokowy skąd rozciąga się zapierający dech w piersiach widok na okolicę. Po zejściu ze szczytu Sokolik, do schroniska Szwajcarka, uczniowie z pomocą opiekunów rozpalili ognisko, na którym mogli upiec kiełbaski. Na sam koniec wycieczki, jako nagroda za bardzo dobre zachowanie świetnie się bawiliśmy zjeżdżając na saneczkach w rynnie saneczkowej „Kolorowa”. Do domu wróciliśmy zadowoleni i pełni wrażeń jak również z wieloma pamiątkami z Karpacza, które będą nam przypominać o naszej wycieczce.

Dziennik

Ważne!!! Prosimy logować się do dziennika przez przeglądarkę (np. Chrome, Firefox) ponieważ wtedy jest pełny dostęp do wszystkich wymaganych funkcji dziennika.

Jak uzyskać dane do logowania swojego dziecka